bezsenność leczenie

Porady dotyczące spania jak dziecko od ekspertów z bezsenności

Bezsenność może być życiem człowieka.

To naprawdę może utrudnić życie swoim szczęściem. To jest powód, dla którego powinieneś zająć się tym szybko. Skorzystaj ze wskazówek, aby to zrobić. Wyłącz telewizor i komputer przynajmniej pół godziny przed pójściem spać. Te układy elektroniczne są zbyt stymulujące. Wyłączenie ich pomaga odpocząć. Niech nawyk pozostanie z dala od elektroniki po określonej godzinie. Ustaw alarm na godzinę wcześniej niż zwykle, jeśli bezsenność stała się dla Ciebie problemem. Być może budzisz się zmęczony, ale tej nocy powinieneś być w stanie lepiej spać. Wstanie około godziny wcześniej pozwoli ci przygotować się do pójścia spać wcześniej. Eksperci zgadzają się, że zegary mogą być dużym czynnikiem rozpraszającym uwagę podczas próby snu. Nie miej zegara tykającego, który jest głośny tykania, ani zegara jasnego, ponieważ oba te czynniki mogą utrudniać zasypianie. Uważaj na wentylację i temperaturę w pomieszczeniu. Gorąco lub zimno może powodować dyskomfort. To tylko utrudni spanie w tym pokoju. Utrzymuj termostat na poziomie około 65 dla lepszych warunków do spania.

Zdobądź rutynę snu.

Twoje ciało przyzwyczai się do wzoru w twoim obecnym harmonogramie i przyzwyczai się do spania o tej samej porze każdego dnia. Spanie w przypadkowych momentach tylko tabletki na senpogorszy twoją bezsenność. Tryptofan jest naturalnym środkiem ułatwiającym zasypianie, znajdującym się w wielu produktach spożywczych. Jedzenie tych produktów zawierających tryptofan przed snem może pomóc ci szybciej zasnąć. Niektóre produkty zawierające tryptofan to podgrzewane mleko, twaróg, jajka, indyk i jaja.

Jeśli przez jakiś czas cierpiałeś na bezsenność, może być czas na wizytę u lekarza. Bezsenność może być na ogół przyczyną życia, ale może być stanem medycznym. Skontaktuj się z lekarzem i przedyskutuj swój problem, aby uzyskać kolejne ważne problemy. Umieść tablety i laptopy w pokoju, w którym śpisz. Łatwo jest złapać się w bezsensowne surfowanie po Internecie i granie w gry, ale wiedz, że mogą cię utrzymać. Jeśli jesteś bezsennością, powinieneś je wyłączyć na około godzinę przed snem. Pozwól swojemu ciału mieć czas, którego potrzebuje. Nie musisz jeść dużego posiłku przed snem, ale też nie powinieneś być głodny. Mała przekąska wypełniona węglowodanami może pomóc ci zasnąć. Może uwalniać serotoninę i pomóc ciału się zrelaksować.

Palenie przyspiesza tętno i dość mocno stymuluje twoje ciało.

Istnieje wiele doskonałych powodów, dla których naprawdę powinieneś rzucić palenie. Lepszy sen i szybsze zaśnięcie to jedna z wielu korzyści. Pomyśl o tym, jakie jest twoje łóżko. Jeśli nie czujesz się komfortowo, możesz potrzebować nowego łóżka i pościeli. Dzięki temu możesz się zrelaksować i zasnąć. Ćwiczenia są czymś, co może pozwolić ci lepiej spać przez całą noc, ale pamiętaj, aby zaplanować je wcześnie wieczorem. Ćwiczenie rano jest również dobrym pomysłem. Nie chcesz przyspieszyć metabolizmu przed pójściem spać. Celem jest osiągnięcie naturalnego ciała, które samo zwalnia. Wiesz już, czym jest koszmar, który nie śpi, więc zrób wszystko, aby się od niego uwolnić. Nie pozwól, aby bezsenność zrujnowała Ci życie. Skorzystaj ze wskazówek w tym artykule i staraj się, abyś nie cierpiał na bezsenność. Bądź zdeterminowany, a bezsenność należy już do przeszłości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *